Tuesday

Jag har haft så sjukt ont i magen idag...! När jag slutade och skulle gå hem så lovar jag att den 10 minuterlånga gångvägen hem tog 35 minuter idag! Sista hundra meterna var jag på allvar nära att börja gråta, lägga mig ner i diket och vänta på att någon person skulle hitta mig och ta mig till sjukan. Men nej. Ja härdade ut, snäste av hyresvärden som var pratsugen på bästa möjliga sätt och skyndade mig in, slängde mig i sängen, somnade och vaknade för kanske en timme sen. Det kommer att gå bra att somna ikväll...(?)

Jaaa som ni märker så är jag fortfarande inställd på klagohumöret och det verkar omöjligt att bota!! Så ni får stå ut med mina utspottningar av klag.

En glad grej är iaf gifflarna som vann igår!! Jag är ju faktiskt deras största fan...! Och sen att jag är lite halvt småbetuttad i Johan Patriksson gör ju inte känslan sämre:) Jag menar hur liten och söt får en människa bli??hahaha:)

Nu: Gaddcleaning och bokläsning

Nacht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0