Varm

"Va härligt att få se ditt leende igen...jag har saknat det. " Aldrig har jag fått en sådan fin komplimang av någon...den värmde i hela kroppen. Personen jag fick den av fascinerar mig...vi är verkligen varandras motsaster, och det är väl just det som gör personen så intressant??

Annars så har dagen på jobbet bestått av att berätta varandra bästa skit historier. Ni vet då man är på semster och får sådan där akut skitsjuka så man bara vill dö osv. Ni som känner mig vet att jag gillade ämnet skarpt! HAhahah!

Sitter i telekö nu till nordea..måste fixa e-legitimation så jag kan få mina pengar innan midsommar,men med denna kö så lär jag ju inte komma fram till en telefonist innan midsommar!!

Jag ger upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0