I'm alive!!...elle?

Ja..vaknade för ganska så precis en timme sedan..och då somnade jag vid tio. Fattar inte varför jag inte kan sova då jag jobbat natten? Hade samma problem ifjol då jag jobbade natten hela sommaren. Behöver jag säga att jag var en levande zombie då??

Natten gick iaf bra, men som alltid så får vill inte mina ögon hänga med då klockan slår 6. Vissa säger att de blir trötta vid 3..men nää inte jag! Jag blir inte trött för den delen heller, men mina ögon vill fungera vid 6-tiden. Jag måste blinka snabbt, för om jag inte gör det så är jag rädd att jag inte ska få upp dem igen! Så där sitter jag och ser ut som ett torretsfall med snabb blinkande ögon. Beautiful is my name.

Vi såg även en skit mysig film igår! Elle jaa först så skulle vi se en skräckis, men allvarligt, jag som är så jävla rädd för inbrottstjuvar fick panik!!!!! Så till slut sa jag till E, att vi måste byta film, men berätta först hur den slutar!:) Vi såg efter den en film som hette August Rush, och gud vilken mysig film!! Rekomenderas varmt.

Sitter nu med en jäkla beslutsångest. Måste åka ner till stan och fixa lite och då kommer frågan: Duscha eller inte? Ska ju iväg på middag sen och då måste jag ju duscha. Men skulle behöva raka ben osv, och det orkar jag inte med nu! Ska man duscha två gånger? Neee. Mysbyxor och solglasögon, plus doftpåsar under armarna får det bli.

Hej då Hej då Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0