Vilken skillnad!!

Det blev såå fint i min hall!! Jag är nöjd! Jag fattar inte varför jag slängde upp en sådan stor och mörk hatthylla? Den gav mih klaustrofobi! (stavas det så?) Och varje gång jag gick på toa och gick förbi denna hall tänkte ja: Faan vad fult det är här....! But that's all over now:)

Dock så sved det HYFFSAT i plånboken för att fixa till detta....men det svider ofta den så jag börjar bli van.

Har en pilskärmvägg som ska säljas från Sia oxå..plus hatthyllan. Tror inte en människa kommer vilja köpa nån av dem, men har tänkt lägga ut dem på blocket iaf! Lägger ut en bild på dem här senare så ni får se dem.

Nu måste jag göra mig iordning och åka på jobb, sen äre frissan. Kommer jag att tordas?!?! That is the question.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0