Well hello

Alltså, jag har en granne, och jag lovar att den människan tvättar och dammar mattor faan i mig varje chans hon får!? Jag stör mig.

Annars så var jag med Malin igår..vi pratade om allt mellan himmel och jord och det känns förjäkla tomt och kontigt nu då hon flyttar till Kanada på fredag... Jag har känt Malin och varit granne med henne i 22 år! Det är bara detta år som inte varit grannar då hon har bott i sthlm och jag här. Men vi var till och med grannar i Umeå, it's meant to be helt enkelt!

Det kommer kännas konstigt att inte kunna ringa henne då man tryckt i sig på tok för mkt godis, för hon hade (nästan) alltid gjort det med, så vi kunde sitta och driva om oss själva till varandra.:)

Snart kommer nya One tree hills avsnitten oxå!! Läääängtar!:)

Ska iväg och hämta lill skrutten på dagis nu snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0