Dåligt samvete..

Som jag berättat så har jag tagit mig an att ta hand om min systers ena katt...och jag måste erkänna att jag tog mig vatten över huvudet.

Harpo sedan tre dagar tillbaka bara skrikit, dag som natt. Sedan straffar han mig då jag inte gosar med honom genom att klösa på mina möbler....Jag hatar känslan av att jag sviker min syster då dem inte heller har det lätt med honom, men vad ska jag göra?? Jag ville så gärna kunna hjälpa till men måste se till sanningen att detta inte håller. Det skär i hjärtat på mig då jag hör han skrika och ändå så har jag inte tid att sätta mig ner för att gosa med honom så mkt som han vill/behöver, för jag är borta 10 timmar per dag och då jag kommer hem måste jag försöka plugga - vilket inte är lätt då det är som det är nu.

Förstår Elin att du blir less på mig nu..och säkert stör dig gärnet på att jag skriver detta inlägg. Men jag ville verkligen hjälpa..förlåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0