Det stavas TRÖTT!!

Åh herre min skapare så trött jag är...

Min klocka ringde som sagt kl 03.45 igår natt/morse. Kl 05.15 gick bussen mot umeå. Då det blev bussbyte i ullånger tog resan sammanlagt 5 hela jävla timmar. Jag kom fram måttligt trött till seminariumet som för överigt gick bra! Vi hade minst anmärkningar, men det känns ändå inte säkert då våran handledare är totalt bakom flötet...så vi får väl chocken på slut seminariumet ist.

Jag och Teresia knåpade lite på arbete till kl 16 då det var dags för mig att åka hem. Vad händer?? Joo buss går sönder innan vi ens kommit iväg. Bussbyte igen med andra ord... 45 minuter senare kommer vi iväg. Och tacka vet jag pratglada vänner för Sandar pratade bort en halvtimme med iaf:) Vi börjar närma oss H-sand. Vad händer?? Joo bromsarna på bussen slutar att fungera..trevligt. Bussbyte igen.

Kl 20.30 var jag hemma och kände mig hyffsat mör. Pluggade fram till 24.00 sov som en stock för att sedan genomföra en intervju och hinna med frissan.

Vet inte hur jag tyckte håret blev...lite väl ljust för min smak nu när jag blivit van att vara lite mörkare. Men nästa gång blir kopparorange..oh yes it will:)

Nu: Jobb till 22. Jag dog av den tanken nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0