En sak jag märkt

är att många ber om ursäkt då de inte hinner skriva i sin blogg. Även jag är inkluderad i den skalan och det är ju egentligen helt sjukt?! Jag har min blogg för mig själv, men ändå känner jag mig stressad om jag inte hunnit skrivit...? Jag blir rädd då antalet läser stiger men gillar samtidigt inte om dem sjunker??

Det här med blogg har blivit sjukt...och trots att jag ibland bara vill stänga ner så kan jag inte, jag har varit min blogg trogen (dock med olika adresser) i snart 3 år. Hur bryter man en sådan vana??

Nu: Har blivit "skillad" igen på jobbet. Så nu sitter jag på privat, företag, kredit OCH retail - jag skiter på mig av nervositet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0