Förövrigt

Så var juldagen riktigt rolig!! Jag och elin ägde dansgolvet på oscar där ett tag, för till Pinks låt "so what" är vi fasen oslagbara!!:)

Annandagen var det jobb som alla dagar innan, men på kvällen for jag till pappa för att julbord för första gången i år samt få lite klappar. Av han fick jag min efterlängtade kavaj och presentkort på Gina och Åhléns. Mycket bra! Såg även körslaget, och handen på hjärtat...sundsvall var ju inget att hänga i julgranen direkt. Kul ändå att de gick vidare ikväll. Japp, jag har som en annan pensionär i min rosa sidenpyamas sett körslaget även ikväll. Dock så har jag det sjuuukt tråkigt förtillfället men orkar heller inte göra något. Efter all mat som man ätit (och mer ska ätas) så känner jag mig bakis!! Vågen visar 1.5+, magen är konstant uppsvälld och den bubblar och lever om!

Jag gjorde ett BIG MISTAKE idag...begav mig ut till Birsta. Med mig hade jag min mamma som var kissnödig och hade svallningar, haha men hon gjorde det bra och följde med mig på både det ena och det andra, men rean är verkligen ingenting för mig, hittade inte ett skit. Då det var dags att leta efter en ny mobil gav mamma upp och "vaktade bilen" ist. Mobilen var förövrigt slut vilket känns riktigt surt då hela skalet på min nuvarande lossnade igår. Men men, what to do??

Nu ska jag äta lite mer (???) och kolla på filmen jag laddade ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0