Fridag

Japp, så har man varit ledig idag då, men har inte haft en lugn stund! Då jag vaknade var det dags för att ta tag i städning sedan lördagen. Hur 6 "skötsamma" tjejer kan skita ner så mycket är för mig ett mysterium!! hehe:) Men som pappa så, om alla bara spiller liite så blir det ju en hel del till slut om man är 6 stycken:)

Har hunnit med en intervju idag oxå, en kvar nu bara!! Sen är det sammanställning då...huuuaa....måtte jag hinna med detta nu!!

Röda faran är fixad åh!! tack så himla mycket Kalle!! Och i rättan tid också då jag måste brassa iväg till bibblan nu och lämna tillbaka mina böcker.

Sen mina vänner blir det en välförtjänt powernap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0