Ingen bra dag idag..

Vaknade av att en katt låg på mitt ansikte imorse..men lika bra var det för det var tid för mig att kliva upp. Dock så lämnar inte Harpo mig ifred och samtidigt som jag får spunk får jag dåligt samvete. Vart jag än är och vad jag än gör så är han uppe i mig! Som nu då jag sitter och pluggar...för det första blir jag snortokig då jag läser bokjäveln och fattar inte ett skit om vad den handlar om för språker är så komplext att jag bara vill skrika!!!! Till råga på allt har jag då en katt som VÄGRAR låta mig vara. Okej om han hade velat legat bredvid mig..men icke. Han ska ligga på mitt bröst med huvudet vid min hals...mysigt tänker ni! Joo visst..då man inte har något för sig..men då man är irriterad över en cpbok, stressad för att man ska iväg till jobbet och dåligt samvete för att man inte gunnit gjort det man ska så är det inte det.

Jag känner att jag är på sådant dåligt humör nu och jag snart kommer att få ticks (elle tix?) i ögat som de får på filmer. Eller så exploderar jag.....

Va härligt att jobba till 22.30 en dag som denna.....helt jä'vla lovley....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0