Jooråsatte..

Jag bör sova nu för min klocka ringer 03.45 imorgon, och kl 05.00 går bussen till umeå...men jag kan inte! Jag är rädd för att inte vakna av klockan och jag är känslosam nå så inått!!

Denna vecka i månaden är alltid densamma. Jag grinar åt Oprah, jag skrattar åt serien i tidningen, jag anser att hela dagen är förstörd pga att jag tappar snöret då jag knyter skorna, jag är sugen på något konstant samtidigt som inget duger. Förstå hur jobbigt det är att vara jag ibland??

Skulle kunna bli en ny dokusåpa för teven.

"Vem kan klara av att vara Lina Andersson för en dag??"
Vinst summa: 1 miljon kronor.

Vågar du??

Kommentarer
Postat av: Mias mamma

Jag kan Lina! Kanske kan vi göra en såpa ihop?....Stor varm kram till dig!

2008-12-09 @ 23:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0