Loooser!!

Ikväll så har jag, Elin och Jonas spelat betapet. Faan vad roligt det är!!! Jag kommer alltid överlägset sist och blir tokig då jag får "det är inte en raklinje" och jag fattar inte vad som menas?!?! Men skojj äre:)

Det märks även att det är vanligdag på jobbet nu..det har ringt...ringt....ringt...och.....ringt. Liite skillnad från julhelgen då man satt av hela dagarna och tog ca 20 samtal.

Skrivit lite på diskussionen nu ikväll men jag får faan panik. Tycker arbetet känns tunt och det är MYCKET kvar att göra, men få dagar att göra det på. Aldrig mer, ALDRIG att jag pluggar och jobbar heltid igen, speciellt inte med mitt nuvarande jobb. Tycker inte om att känna att man gjort ett arbete "halvdant", men om alla håller en tumme så kanske jag ror det i land trots allt!

Men..ser på kellogs k special reklamen nu. En tanig, övertränad tjej som anser sig vara "tjock"?? Va faan man ser revbena på ná jue! Ska man ha ångest nu över att bara ha hud på kroppen så kastar jag in handduken....

Nu: Sova!

"Vänta inte på den stora lyckan, ha istället roligt under tiden"


Kommentarer
Postat av: Säändra

Nu kör jag igång igen! Fastän det typ bara är ni älsklingar som läser :) Jag väntar på en nyårsuppdatering ;)

2009-01-03 @ 22:40:08
URL: http://sandaar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0