Stressig dag

Jobb 07.30-16.00, sen stan för att fixa Magnus present vilket blev en hel drös med kalsonger. Jag vet!!! Världens lamaste och pinsamaste present att ge bort, men han hade faktiskt önskat sig det! Men eftersom jag skämdes så mkt för att ge bort dem (dock var det sjukt snygga) så fick jag lov att köpa en påse med hans favvogodisar som liet plåster på såren åt honom:)

Pratade med Lisa nyss och konversationen lät så här:
Lina: Faan man mår så illa då man ätit en massa kakor och tårta
Lisa: Jaa, jag har ätit korv med mos ja
Lina: Hemmagjord?
Lisa: Japp, jag är grym på det
Lina: Åhh tänk hemmagjord potatismos och bullenskorv!
Lisa: Jag har bullenskorv hemma, är de god elle?
Lina: Bästa korven EVER!

Haha, vilka sjuka samtal man har med sina vänner ibland. Här är det inte bara skvaller inte, utan recpetbyte och grejer:)

Kommentarer
Postat av: kim

haha bullens!!! jag är kär i dig lina, du är ju klockren :D

2008-12-02 @ 14:44:37
URL: http://letsrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0