Föräldrar möte och skit

Okej..jag ska alltså om 30 minuter hålla mitt första föräldrarmöte och jag ska träffa alla mina elevers föräldrar för första gången. Hur ser läget ut? Jo..jag har sjukt ont imagen (inte pga nervositet) utan vi snackar, måste gå på toa, kramper i magen, ser ut att vara i 9 månaden magont. Detta var ju preeecis vad jag ville skulle ske då jag ska ha mitt första föräldrarmöte...

Jag menar tänk om jag måste böja mig ner för att ta upp en penna elle nått och det trycker på utan förvarning..då har jag alltså pruttat inför alla....på mitt som sagt första föräldrarmöte...!

Till något helt annat så har jag snart varit snusfri i EN månad! Vad säger ni om det va!? :) Måste dock erkänna att det går inte en dag som jag inte drömmer om att få en god liten nikotin innehållande snus...men jag håller mig till mina slemmiga och äckliga onico än så länge...och hoppas på att jag snart klarar mig utan dem med och får le sådär fint som alla andra tjejer gör utan att överläppen är sned...;)

Nu: Tagga inför mötet, håll alla fingrar och tår gott folk!

Kommentarer
Postat av: Petter, (Klutten)

Petter säger: - Lycka till på jobbet!

2008-02-04 @ 17:29:01
Postat av: Markus

Starkt jobbat tjejen! Du fixar det. Tycker du har ett ganska fint leende med prilla i! ;-)

2008-02-04 @ 18:24:04
Postat av: Lina

Tack Petter! Ska komma och hälsa på er snart! (för visst äre petter - lillhällom?)

Markus: Du är för gullig du:) Saknar dig på jobbet, skrattnivån har sänkts rejält vill ja lova..!

2008-02-06 @ 10:29:58
URL: http://luucia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0