Skönt

Onyttigaste människan i världen (jag) har precis kommit hem från ett träningspass - bodystep. Jag bara ÄLSKAR det passet! Man är totalt jävla slut efter man kört det, och instruktörerna som brukar köra dessa pass är helt lovley! Låter som ett träningsfreak nu (hahah!!!) då jag tillochmed pratar om instruktörerna, men helt allvarligt så är dem halva orsaken till att det är så roligt:)

Känner mig halv patetisk efter mitt senaste inlägg...men..kan inte sticka under stolen med att jag hyser ett starkt agg mot båda personerna just nu. Jag är en impulsiv känslomänniska, när något gnager så måste det få komma ut! So this is me...

Nu till något annat: Mamma den jäkeln sticker ju till grand canaria på torsdag..inte avis helle!! Neeeeej neeeej!!!(?????) Hoppas hon köper wingummi till mig iaf:)

Men nu ska jag försöka se klart gossip girl, har hittills inte lyckats sett ett enda helt program.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vingummi var det.................;-) //mamma
ska jag ta med ngn snygg karl oxå??

2008-02-20 @ 10:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0