2008!

Japp nytt år och vi håller alla fingrar och tår att detta år blir bättre än 2007! Inte för att 2007 var ett dåligt år..men det kan alltid bli bättre...:)

Nyår var en trevlig tillställning som innehöll allt! Fina kläder, skratt, härliga vänner, alkohol, goda tilltugg, idioter, parbråk och tillslut promenad hem till elka i snöväder från stan till sidsjön:)

På nyårdagen vaknade vi alla tre vid 12-tiden, la oss i soffan där jag sov och låg där och kollade på film till kl 16 ungefär...då tog jag mitt pick och pack och for hem..sov ca 1 timme, sen vare dags för svullning från bigboy så girslen kom som två utmärkta matleverantörer:)

Har märkt att jag har sjuuuukt mkt stavfel i min blogg..men jag orkar inte kontroll läsa den så det ni inte förstår får ni gissar er fram till...:)

Nu ska jag snart ta mig en dusch här..frysen nå så inått!!!

Sen imorn kanske jag har en nyhet att berättat...men bara kanske...:)image20
Gott nytt år!!/Trion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0