Jamen hej!

Måndag igen då..

Hade inte tänkt skriva nått om detta men nu gör jag det ändå... Jag Lina Andersson försöker att sluta snusa... detta är lättare sagt än gjort vill jag lova! Jag är nu inne på min 4:e dag och LIDER!!
Jag kan omöjligt somna på kvällarna, fastän jag är trött som en gris!
kan heller inte sova ut på mornarna...fastän jag är trött som en..ja just det GRIS!!
Jag drömmer mardrömmar som aldrig förr
Inatt vaknade jag klockan 4 helt sjöblöt av svett! jag menar jag har sagt att jag varit det förut..men detta var rekord! Till och med täcket var blött att jag fick vända på det!!
Jag har ett humör som är värre än Lissebergs bergochdalbana...har dock förvarnat mina nära och kära och bett om ursäkt i förtid så det slipper blir mer konflikter än vad nöden kräver...

Men nu måste jag återgå till mitt jobb...det är kanon att jobba med en massa konflikthantering då man är en tickande bomb...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0