Rädd...

Ja nu är jag faan rädd..

Jag hatar verkligen att öppna på jobbet för att:

Jag känner inte till byggnaden så bra då jag aldrig är i den förutom öppningarna..och stängningarna
Det finns hundra små rum och en massa dörrar här, och jag HATAR när den som stängt kvällen innan har stängt alla dem dörrarna...för vem vet vad eller vem som kan gömma sig där??
Dem sa till mig dem som jobbar här första gången jag skulle öppna att jag inte fick ha dörrarna upplåsta medans jag var själv för det är ju som sagt ett otryggtområde,,,!

Och nu i morse då jag kommer så är ALLA dörrar stängda till och med den som är i hallen så jag lixom möts av en stängd dörr då jag öppnar ytterdörren...!
 Sen så står det en massa möbler i hallen...why?? Äre inbrottstjuvens jobb elle??

Jaa jag är iaf sjukt rädd över att öppna...men nu har en liten kille kommit hit och vi ska äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0