Shopping gud

Jag är grym på att shoppa!!....till andra:)

Fick magnus att köpa kläder idag för 1900:- och mkt snyggt! Vissa saker fick jag tvinga han till..och elin bara skakade på huvudet:) Jag försökte in i det sista att få honom att köpa scarfen som jag utsett men det slutade med att jag köpte den till mig själv:)

Han fick dock köpa:
Mörka gråa TIGHTA jeans
Grå/vit rutig skjorta med blanka knappar
Vit t-shirt
En grå munkjacka
En blå huvtröja

Jag var nöjd..och han med..hoppas jag! hehe:)

Tjackade även en lunch med elkan på CH, deras varma sub salami brie/feta med vitlökssås är to die for!! I love it!! Men man luktar därefter..men eftersom jag är en hångelfri zon så för det inte alltför mycket!

Även att elkan flyttar till estockholmo imorn...so sad for me!!!! Vem ska jag då tvinga att vara med mig? Jag har sändra och mia givetvist..men vi är fyra!! Inte tre... Men jag ska komma och hälsa på, det vet hon att jag gör:)
Bara jag slipper skämma ut mig inför resten av världen som jag tvingades göra sist..fy faan det värker i mig då jag tänker på det!!! HUVVA!!!


 jaa min nyhet..jag har fått en jättefin lgh!! Min granne ska flytta och frågade om jag ville ha den! Den är mkt större än min och mkt finare och bara 200!!!kr dyrare i hyra...K-A-P! :) Så jag hoppas allt blir bra=)


Kommer en tjej hit på måndag och ska titta på min för det är flytt OMG!


Men nu ska jag börja tvätta här..suck..det är en heeeel del vill ja lova!


Jag såg även P på stan idag..det kändes ingenting! Kände efter riktigt noga..men nej. skönt:)


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0