Sömn!

Giv mig sömn!!! Herregud jag var så trött imorse att jag helt allvarligt trodde att jag skulle självdö av trötthet... men efter en skål kalaspuffar så belv jag fit for fight igen!(Han vet hur man får en att vakna till den där björnen)

Även att jag har blivit en gnagare igen..jaa av jag tuggar upp fingrarna. Vilket har lett till det resultatet att jag har plåster på tre utav mina tio fingrar...jag blev för glups...så det är lite halv svårt att skriva just nu, därav mer felstavat än vanligt:)

Igår så kom ju tjejerna till mig för lite bakis film och snack...need I say att jag ville bara ville sjunka genom jorden?? Nää trodde väl det... hahaha kvällen är dock så jävla sjuk! Jag skäms, men kan samtidigt inte sluta att le:) Man måste ju offra sig lite ibland, och det gjorde vi alla och det var som sagt värt det de! Nog pratat om det nu!

Räkningarna är nu betalda och man vill som alltid gråta...men jag har ett knep! När slutsumman ska räknas ihop och man får se vad det hela går på - BLUNDA! It works everytime:)

Nu ska jag dock hem och städa..har en soffkille som kommer till mig imorn och vill inte att han ska se allt jag har under min soffa...;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0