Svart moln?

Jag säer alltid att jag har ett svart moln ovanför mig som bringar mig otur..!

Vad händer igår? Joo ska ominstallera norton anti virus..dator jäveln krashar - TOTALT! tack tack...

Hörde av mig till A idag igen då hon fortfarande inte kommit med mina grejer!!! Får ett surt sms tillbaka att hon inte har haft tid..jaja sagt och gjort iallafall så får jag grejerna.. vad upptäcker jag? Joo linnet är missfärgat...tack tack..igen.! Nog om det nu!

har varit hos syster nu och svullat ost och kex...vart är jag på väg!?! fat camp nästa lixom!!

Men nu ska jag ta och rulla hemöver..sova i hyffsad tid känns som en bra ide då jag totalt vänt på dygnet...hur jag ska kunna kliva upp kl 06.40 på måndag är ett jävla mysterium....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0