TGIF!!

Sorry...vet att det var ett tag sedan jag skrev..men har ju som sagt ingen dator hemma och det har varit fullt upp på jobbet att tid till att blogga har inte funnits. (ska väl inte finnas tid för det helle då man jobbar men what the f*ck..)

Nått nytt då? Jaa...bilen är hämtad från verkstan och det gick på svidande 3000 spänn!! Fiiii faaan säger då jag! Vem vill lägga ut sådana pengar på röda faran?? Inte jag iaf...den jävel kommer säkert att pajja när som helst igen, och då går mit hot om skroten till verklighet och den blir coca cola burkar ist punkt slut

Maccan med C alias Markus med K jobbar sin sista dag idag oxå, vilket känns skit trist..! Denna människa är bland det roligaste jag har stött på!:) Jag har skrattat dessa två veckor att jag nästan pinkat på mig..It's a shame that he's leaving...well well

Imorgon så tar min vita månad slut oxå! Jepp jepp Lina ska återigen göra s-valls gator osäkra,,*host host* Det hela kommer säkert sluta med att:
1. jag blir för full
2. jag är överpeppad och det blir skittråkigt
3. jag blir sådär hungrig som bara jag kan bli i fyllan och vill hem snabbt för att....ÄTA!!
4. jag blir kärlekskrank och skämmer ut mig...inte ovanligt..

Men vi får väl la se:)

Säändra fylelr ju år utgången till ära, så henne ska vi ju oxå fira! Har ju ringt och snackat med hennes mama om hennes present (guuuuud vad nyfiken du blev nu S) Men hon har lovat att tiga till döden så du får inget veta:)

Nu har jag iaf rättat klart veckans läxor och jag ska först ge mig själv ett välförtjänt toalettbesök och sedan ska jag ner på fritids.

Over and IN!

Kommentarer
Postat av: sandra

haha vad faan! Vad har ni på gång nu då?!! Nu ska jag förhöra mamma! Synd bara att hon aldrig viker sig! :P

2008-01-25 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0