www.kalasfylla.nu

Den vita månaden är över...och det med storsteg! Herregud min kropp skriker av smärta, både från utsidan och insidan..!

- men det var kul:)

Kvällen började med god mat hos Säändra. Sen for jag sändra och kattis hem till mig, och då möttes vi av en väntades elkan utanför (hon som skulle komma tidigast 21, kom innan värdinnan:)) Iaf, så startade partyt ganska så direkt. Vin flaskor öppnades och det flög korkar lite här och där och glasen blev fort fyllda..och tömda:)
Emma tillkom till festen åh och vi sjung till Lutricia Mcneal och Hardcore superstar och upplevde gamla minnen.

Taxin var beställd till 23 (jag hade beställt) taxin kommer, jag skyndar mig, taxin far..? 4 blickar på mig med EN fråga: Lina, beställde du en LITEN taxi????
- Jag beställde EN taxi, var ingen som sa nått om en stor helle! Hahaha här bröt vi ut i skratt:) Iaf elkan kusin micke kom som en räddare in nöden på 2 minuter och vi tog oss in till stan.

Jag har varit på stadshuset i ca 2½ timme, jag själv tycker att jag har varit där i 5 minuter!! Vart faan tog tiden vägen?? Och den viktigaste frågan...vad faan har jag gjort??

Jag hade iaf gryymt roligt! Men om ni har nån information om mig angående gårdagen..berättade den inte..jag lider som det är ändå:)

summa sumarum: 5 tjejer som ger sig ut efter en vitmånad borde ha förstått att det skulle bli blött...det blev blött, men det vare värt:)

Tack.

Kommentarer
Postat av: kattis

fyyyy... piiiinsaaaaamt! jag ber om ursäkt. jag ska aldrig mer dricka.. Men jag hoppas verkligen du inte tog illa upp, för något! för Lina, du är en förebild!

2008-01-29 @ 19:45:05
URL: http://kattajonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0