B-b-b-baaaakis

Oh huuvva så sliten jag är idag....hungrig, törstig och trött!! Men faan så roligt vi hade det igår!:)

Vi valde att trotsa vädret, bristen av pengar och folk och begav oss ut, och det gjorde vi rätt i! Vi shotta mintu *ryyyser* Dansade, skrattade sjöng singstar och hade det allmänt roligt! Jag fick träffa mina underbara killar Viktor, John, Rickard och Magnus. Guud vad jag älskar dem! Snacka om att dem har förgyllt mitt liv genom åren. Viktor, jag, isabell och Rickard på matten var den bästa tiden i mitt liv. Johns omtänksamhet som alltid tog hand om mig då jag hade mensvärk och Magnus så har varit min bästa vän sedan jag var..hmm..3?? Jaa underbara är ordet för dem.

Solen skiner ute oxå...en vettig människa skulle bege sig ut för att njuta..jag? Neee....jag har precis laddat hem Kung Fu Panda, köpt snus och har en välfylld vattenflaska bredvid så jag stannar HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0