Blogg

Det som är det roliga med bloggar och anledningen till att vi läser andras bloggar är ju för att man får ju reda på så mkt om personerna. Vad dem äter, jobbar med, bor, tränar, träffar osv. För på ett sätt så är det ju som en dagbok. MEN. Det jag tycker är roligast är att se vissa personer vars bloggar man läser live. De kan ena dagen skriva att det har träffat en kille och det har bara varit såååå mysigt, för att sedan på helgen då det vankas utgång hoocka ihop med x-antal andra killar?? Eller skriva att livet bara är så jävla underbart för att sedan få veta att killen/tjejen varit otrogen, han/hon vantrivs på jobbet och krockade med bilen förra veckan.

Jag själv kan inte riktigt förstå varför man ljuger i sin blogg? Fast jag kanske kan det ändå.... Min blogg var från början bara menad för mig. Jag behövde skriva av mig då jag som ni kanske förstått har miljoner tankar i mitt huvud och ibland blir det helt enkelt fullt och jag måste få spotta ur mig lite. Jag menar mina stackars vänner får höra nog lixom!

Jag är öppen i min blogg, men pga att jag inte vet vilka alla som läser är så drar jag lite i tyglarna ibland bara för att skydda mig själv. Men. Jag skulle aldrig ljuga i min blogg...äre dåligt så skriver jag det, behöver inte skriva ut anledningen, men att skriva att jag befinner mig på sjundehimlen när jag egentligen ligger på botten i ett utedass känns onödigt och vise versa.

Just ni befinner jag mig iallafall på moln 4 av 7, och det är för:
1. Jag längtar efter semestern!!
2. Jag fick stägningen på fredag, min sista dag innan..jja just det SEMSTERN!!
3. Jag är hungrig, men har redan lagt mig och kylskåpet är så tomt att till och med råttorna ligger med dropp.
4. Jag har ont i puppan från vaxningen igår..
5. Jag kommer inte att somna då jag sov låång middag förut så nu är jag rädd att jag inte ska vakna då klockan ringer imorn och det vankas öppning.

Men annars äre fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0