Hahah!

Jag brukar skriva sms när folk säger/gör något roligt för att komma ihåg det och sedan spara dem i utkorgen. Satt och kollade igenom dem nu och här kommer några:

Kille 1:Vad hände med musiken?
Kille2: Men Iphonen fungerar inte?
Kille 1: Iphonen?
Kille 2: Ipoden, JAG SA IPODEN DIN LUFFARE!
(Två av "Matchokillarna" på den flashiga altan i Oslo, blir osams, vid en felsägning)

-Ögon, näsa, knä och mun, knä och muuun!
(Sandra kommer ihåg lite fel i låten, huvud, axlar knä och tå)

- Alltså tar han av sig byxorna nu blir jag nervös...!
(Elin, blir nervös över att en kille på midsommar som håller på att pilla på byxorna)

Lina till en främmande kille i Oslo: Ursäkta, har du en tändare?
Främmande killen: Nää..men jag kan tända dig på andra sätt
(Hahah, what?? Nu blev JAG rädd...)

Elin: Alltså jag är en singing bee jag! Jag sjunger som det låter!
(Haha elins uttalande om en diskussion om musik)

Farfar: Om min sång skulle tillhöra en ko, skulle ingen köpa köttet!
(Han är för skön min farfar:))

Kommentarer
Postat av: mala

Hej Hopp Lina!



Ha ha, vilka var det som bråkade om ipoden?

Ni måste komma o hälsa på igen i Oslo.



Ha det bra tjejen.

Kram mala

2008-07-30 @ 23:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0