Jag har ett beroende!

På spindelharpan! Jag spelar heeela kvällarna, och så ibland så ställer jag en fråga, och det svaret jag vill ha kräver att jag klarar ut den tre gånger på raken...sjukt I know!

Har en till sjuk grej som jag berättade om på jobbet igår och då sa Marit att hon har alltid vetat att jag var annorlunda men detta tog priset. Det var ju så att då jag var typ 5...6, så fick jag en gossedjurs katt, som hade ett halsband som innehöll ett smycke av min faster. Denna blev genast min favvo, men jag fick för mig att katten inte kunde sova med halsbandet för att då skulle den kvävas (visst nämnde jag att det var ett gossedjur??!?) Iaf..detta gör jag än idag! Varje natt tar jag av katten (som för den delen är rätt så skabbig idag efter att sovningar och tvättningar) och sätter på den det igen på morgonen. -Det har blivit en fix ide!

Men nu, ska jag ta hand om sista tvätten...jaa den ha legat ett tag...jag är lat! Har ju erkännt det! Och sen ladda mp3:n med lite song.

Tack moster för idag och tack mamma för kramen.

Kommentarer
Postat av: Moster Anna-Lena

Det är så kul min lilla Lina när du är här.Man får skratta så mycket.Ha nu det så bra i Oslo.

Många kramar till dig//// Anna-Lena

2008-07-05 @ 15:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0