Jamen, va tråkigt då!

Jaa nu har jag det tråkigt, vilket resulterar i att jag äter KONSTANT! Jag har ju inget bättre för mig jue! Kycklingrulle, skruvar, hjärtan, godis, äpple, nektarin - det finns inget stopp! Munnen vill bara ha mer och mer!

Testa ett tuggummi tänker ni...jag har redan tuggat upp ett paket säger jag!

Annars så lovade jag ju bilder idag..men inser att jag bara har "pose" bilder. Bilderna där vi åker ring, jag hoppar köttbullen i vattnet, min blåastjärt och när jag ser ut som en medlem i ku kux klan pga min sovsäck har säändra och mia, så, så fort jag har tiggt åt mig dem ska ni få roliga bilder. Men några kan jag väl bjuppa på!

Nää det tog på tok för lång tid!! Som sagt..en annan gång.

nu ska jag äta...hmm..en kaka?? Jaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0