Jobbig dag

elle så inte! Skulle ha jobbat till 15 idag, men fick gå kl 11.30 ist:) Vi har så få barn denna vecka så det känns onödigt att vi personal ska gå upp i varandra hela tiden så vi skickar hem varann tidigare ist. Vilket är skönt:)

Ska iväg till stan sen med mamma och kolla på tyg till min fåtölj som jag försöker att fixa till...måste erkänna att nån Martin Timell är jag inte! Faan hur den ser ut efter att jag målat! HAhaha!! jajja men är man fattig så får man ta det man ha som kärringa som torkade spisen med katta sa!

Ikväll har jag blivit erbjuden både grillning och promenad och jag hoppas att jag hinner med båda! Iaf promenaden.. Jag är så jävla dålig på att hitta på saker på kvällarna! Men då jag kommer hem från jobbet (okej det blev inte en lång dag idag) men då varken orkar eller vill jag hitta på nått, jag är en PENSIONÄR! Tragiskt men sant. Elle jag är ju inte alltid sådan, man har väl sina ups and downs , för ibland pallar jag inte vara själv heller! Hej scitzofreni!

Tänkte bjuppa på lite oslo bilder oxå så här en torsdags eftermiddag, enoy!
 Sandra Jag och Malin på underbara Aker Brygge!
 Detta var en levande! människa! La man en peng i en bruk så dansade han hehe:)
 Jag och Säändra solar på fästingen. And we got buuuurned!
 Vi påväg till Grynelökka
 Vi på blåmarknaden
 L Andersson, S Andersson och M Andersson på Nichole and Son
 Efter en soligdag på stranden kom det regn..elle snarare hårda pistolskott från himlen!!
 Säändra och jag på mustasch festen
 Då muscharna var lite iväg vi vår förtäring av drycker så åkte dem av efter ett tag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0