Lat!

Min tvätt blev klar för över en timme sedan men jag orkar inte hämta den!! Sen så blev jag så konstig i magen efter middan..fiskpinnar blev det, undra om dem var gamla?? Lagar ju inte mat alltför ofta så det är inte en omöjlighet.

Imorn så far vi till Oslo åh! Tydligen så ska vi på konsert redan på kvällen, men vi får se ifall vi pallar det..tåg går 06.13 imorn vilket betyder TIDIG uppstigning och man brukar ju bli halvseg av att resa, men vi får se=)

Har lånat resväska av pappa..måste ju ha med mig en massa kläder för att ha lite att välja mellan då jag inte vet vad som väntar:)

Men nu ska jag röra mig mot hallen, nallen några godisar som är till färden imorn och bege mig till tvättstugan

Soooo loooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0