Mmm

Ikväll är en sådan kväll som bara jag kan ha. En kväll där jag är så fundersam att jag skulle kunna grubbla ihjäl mig. Men att dividera med mig själv är det sämsta tänkbara..finns inte mkt klokt inne i mitt huvud nu.

Emma kom förbi förut, vi lagad Tacoröra som Malin bjöd oss på i Oslo och det är gott, gott, GOTT! Hon uppdaterade mig om sin GF som var vääldigt innehållsrik och jag om min Oslo vistelse. Jag har sagt det flera gånger dessa dagar, men det tåls att sägas igen- den var underbar! Dagarna i solen var så njutbara att kroppen slappnade av på ett sätt jag aldrig upplevt. Kvällarna var så mysiga att man bara vill tillbaka och uppleva allt igen..

Då vi inte kom hem förrän vid halv fem imorse så ansåg jag att det inte var någon ide att gå och lägga sig då jag ända skulle börja traska till jobbet timmen senare. Jag tog mig till jobbet, men kroppen skrek pga sömnbrist!! Då Anki kom, tog hon sig en titt på mig, fick höra om min natt och sa: Lina gå hem, du är nog inte till någon nytta idag. Haha jag tackade och tog mig själv hem till soffan. Vi hade bara 6 barn så jag tror inte att det gick sådan stor nöd på dem:)

Nu är jag trött i både kropp och hjärna och det är dags för mig att för första gången på 6 nätter sova i en säng och det ska bli sköööönt!

Ps. Jag ska först kissa nu för 110101 gg på några få timmar, och jag har inte druckit EN droppe!! Vad vill min blåsa, egentligen??? Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0