Möblering

Jag fick ett seperyck ikväll och bestämde mig för att möblera om mitt sovrum! Jag och mitt sovrum är inte bästa vänner!! Där jag vill ha sängen, är 3!!! centimeter som gör att den inte får plats... Så nu ikväll så bestämde jag mig för lite förändring. Det resulterade i en trasig garderob och säng!! Samt lite skavanker på tapet lite här och var. Visst är jag duktig? Va? Va? Va?!!

Jag måste alltså om jag ska bli nöjd köpa en ny säng...en MINDRE säng...jag vill skjuta mig i huvudet och dö!!!

Jag sa till elin att jag ska ta och hoppa från bron..min bro. den är 20 cm hög. Tänk er grannarna när jag skriker: JAG HOPPAR NU!! JAG LOVAR, JAG GÖR DET!!! Sen hoppar jag, plus att jag håller för näsan då det finns en vattenpöl nedanför...det vore nått det!

Men nu är jag svettig som en gris..har ont i händerna och är allmänt trött på mig själv. Jag ska vinna på lotto och då jävlar i min själv skare bli fiiiin fint här hemma.

Smell you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0