Natten går tunga blablabla..

Det var ingen salva som jag fick av Siwan...det var en blomma!!! Söta lilla Siwan har lagt ut en peng på mig och gett mig en blomma och önskade mig en trevlig sommar och semester! Jag blev alldeles rörd... Så nu pryder den mitt köksbord så vackert!:)

Funder på allvar att låna pengar av mig själv imorn och åka ut på Jysk och köpa mig en byrå till mitt sovrum. Jag trodde det skulle bli fint med min sekretär där inne, men ack så jag bedrog mig! - Det ser förjävligt ut! Ska nog även köpa nya stolar till köksbordet så jag kan få använda stolsöverdragen som jag köpte, men som inte passade då mina stolar är byggd för barn mellan 3 och 5 år...typ..

Men nu har jag varit trött i över 3 timmar men för lat för att lägga mig så det är dags nu att stänga igen mina blå. Har ju även bölat till dagboken ikväll som jag sett för 111 gången så ögonen svider. Jag undrar om jag är i klimakteriet? Jag grinar till allt, svettas, har mensvärk (okej, har fortfarande mens men värken är brutal!!!) Har ett humör som är värre än Mount everest och svarta hålet och jag längtar till pensionen..

Natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0