Ont i magen

fick jag nu då jag tröck i mig en massa chips och godis nu på kort tid. Är man glups så är man.

Dagen har varit riktigt trevlig. Började med att sola lite på min lilla altan här ute. Sedan vare dags för grillat och fotboll hos pappa som sedan avslutades med en låååång promenad med Rickard. Hahah snacka om att killen har tusen idéer i sin skalle. Han pratar om företag hit, bo i länder dit, men rolig att lyssna på:)

Ser på sex and the city just nu på trean och det är avsnittet där Carrie berättar för Aidan att hon har varit otrogen.

Att vara otrogen måste vara bland det största sveket man kan göra mot en annan människa. För mig är det ofattbart hur man kan svika en annan människa på det sättet. Man ger ju inte sin partner valmöjligheter. Då man inget vet kan man ju inte agera. Man kan inte välja att stanna kvar och förlåta eller att besluta sig för att lämna..för som sagt man vet inget. Det är att förnedra sin partner att vara otrogen för att inte tala om att man kan ge den sjukdomar och hjärtesorg..

Jag har själv varit med om att bli bedragen och kan utan tvekan säga att det är bland den värsta känslan jag varit med om. Förnedringen gjorde ont ända ut i huden, och hjärtesorgen fick det att göra ont på ställen i kroppen man inte visste fanns.. Man blev så liten, ynklig...man blev tom. Allt som man trott, allt fint som tyckte om hos personen försvann..inget kändes sant längre. Alla ord och känslor som kännt så väl och tydligt kändes helt plötsligt meningslöst och saknade betydelse.  Det gjorde ont.

Bilder kommer imorn från ulvön..förhoppningsvis, är inte min grej det där med bilder men ska försöka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0