Tulle du med mig elle??

Tulle=Skämtar du med mig elle?
Rumpe troll= Grodyngel
Bärs= Bajs!
Hahah så vi får verkligen tänka oss för då vi ber någon ska hämta oss en öl att inte säga bärs. För då säger vi ju, öh du! Kan du hämta mig en bajskorv!

Igår låg vi och solade på en park här i oslo, såå mysigt! Låg och kollade på en massa folk, käkade en special pizza (jag blev taskig i kistan, ovanligt va??) Sandra brände sig och jag hade inte tagit på mig bikini trosorna sp jag svettade gärnet!! Men som sagt, mysigt ändå:)

På kvällen besökte vi alla parker här i Oslo, vi strosade runt ett bra tag...och shit vilka möjligheter man får i denna stad! Parker överallt! Med fullt av folk!!

Nu ska vi snart ta och bege oss här, vi ska ta en båt ut till en ö här och sola och bada lite, sen blire grillning på Grûnerlökka.:)

Hoppas ni har en trevlig GF!

Ps. dem sälja bröd/bullar här med choklad och russin i, fatta hur goa dem är!?! Faaaarligt:) Ds.

Kommentarer
Postat av: Pelle-Plutt

Din kista igen? Fan det är ingen Läkare som gett dig diagnos som ger dig fritt tillträde till att fisa o rapa o usch..Du vet vad jag anser... Fatta att det är Verkmästarn i magen som försöker tala om att han vill SÄGA UPP SIG!!!!



A Lot Of Blondies In Oslo?

2008-07-04 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0