Tummen mitt i handen

Men allvarligt..detta är INTE min vecka!

Dagens Lina:
Mina sandaler har gått sönder..så igår då jag var hos pappa och hämtade min brudkista så frågade jag om de hade nå superlim? Jojjo, det hade han, great. Så efter jobbet och att jag målat min stol (som bara blir fulare och fulare..hjälp!!) så bestämde jag mig för att kirra mina dojjor. Sitter i bikini, med ena skon i knät och öppnar limmet. Vad händer? Joo limmet rinner ur tuben på hela mig!!! Jag klistrade ihop mina fingrar på vänster hand OCH mina lår!! Men jag är snabb sp jag hinner sära på alla lemmar innan det fastnat rejält, men det gjorde ont! Och huden blev ju sedan hård som sten! Men..det slutar inte där..då jag ska sätta på korken på tuben så fastnar tummen på tuben!! Och det var omöjligt att få bort den!! Skulle testa med aceton, stoppar ner handen i bomullspåsen och vad händer? Joo plasten smälter på min hand pga limmet!! Så jag känner hur det blir varmt och när jag tittar närmre så ser jag hur plasten smälter fast på min andra tumme!!

Tuben fick jag spunk på efter ett tag så jag tog min fruktkniv och fick efter många om och men bort den! Men tummen är rosa nu...och mina andra fingrar plus låren är lixom äckliga och nariga pga limmet.

Jaa jag säger då det, hemmafix är inte min grej!! Jag ska göra som blondinbella och anställa en spansk som hemjhälp så jag slipper dessa bestyr!!! Elle hur...

Hasta manana som vi säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0