Tyyyypiskt Sandra!

Men vilken jävla kväll det t var igår! Hahah så himla sjuk och rolig:)

Det började med att vi skulle sätta oss i en park och festa lite, men det blev fullt hemma här i lgh så vi blev kvar här-. Kom på kl 22 att vi inte hade ätit något, så då begav vi oss till ett sushi ställe här i närhet och lekte japaner ett tag, efter maten så fortsatte festen, jag blev huxflux extremt ljuskänslig så jag fick sitta i mörkret för att ens kunna se! Sedan bega vi oss till några av Malins killkompisar, som bodde så jäääkla läckert! Helt klart den mysigaste altanen ever! Vid 01.30 gick vi ner på  Nicole and son tror jag att det hette..och där hände det grejer! HAha malins telefon blev snodd och men haffade kille och gav han en sjujävla utskällning för att sedan skälla ut en vakt. Även att hon trodde att killen snott hennes nyklar, men dom satt så fint och prydligt i dörren då vi kom hem! oooopps!

Jaa det hände så sjukt mer som att jag fann malins mobillucka under världens största fot, att sandra inte kunde prata  utan att hålla i sig, att jag blev sparkade i rumpan 100 gg av nån idiot, att D försökte muta en vakt med sprit - för ANDRA gången, att godiset kostar 16/h, att jag drack en smootie som smakade ägg, att vi är rädd för en tjej haha jaa och en massa massa mer...!

Nu ska vi åka och bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0