Vad f*n vill mina drömmar?

Inatt har jag drömt att jag skulle vara prinsessans.blogg.se brudtärna!

Hela drömmen var bara så sjuk! För först så drömde jag att jag bodde hos en psykist sjuk familj, där mannen i familjen höll mig fången och jag var livrädd för honom! Sedan huxflux så frågade Josefine (tjejens blogg) om jag inte ville vara hennes brudtärna på hennes bröllop. Jag vart skitpaff då hon frågade men vågade inte säga nej och såg min chans att rymma från psykfamiljen. Iaf, när väl bröllopet skulle gå av så ser jag att hon har två andra assnygga! brudtärnor med, som hade fina matchande klänningar och jag hade klätt mig själv i några trasor! Sedan så hade dem båda kavajer och jag kände mig skitdum som inte hade tagit med mig någon kavaj..! Då dök min pappa upp! Och skällde ut Josefine för att hon inte hade berättat för mig att jag skulle ha kavaj. Vilka dyker upp då i drömmen? Joo min mormor och morfar! Som vi skickar hem till psykfamiljen för att hämta min kavaj. Efter många om och men så kommer de med en kavaj, jag tar på mig den och vad upptäcker jag? Joo att de har tagit min hyresvärds(alltså min verkliga hyresvärd) kavaj som är 87 storlekar förstor!! Jag blir totalt förtvivlad men måste ju ändå ställa upp och vara med på vigseln. Hahha och sen kommer det sjuka. Josfines brudbucket var granris! GRANRIS! Hhaha! sååå jävla sjukt! Plus att dem gifte sig i en skolmatsal och hon hade en mörkblå klänning som var genomskinlig, och jag kände mig ful i mina trasor till kläder och förstora kavaj...

Kan någon berätta för mig hur faaasen jag har kunnat drömmat detta?? Vad kommer allt i från?

Måste bara avsluta detta inlägg då jag ändå är inne på utseende.

Idag såg jag en sådan där tjej som man skulle kunna döda för att se ut som! Jag mötte henne då jag skulle gå till elin och se film. Hon kom gåendes i en vit linnekjol, med ett rosa åtsittande linne som smyckade hennes höggravida mage, ljust svalligt hår och det perfekta läppglanset som glittrade som om hon vore tagen direkr ur serien Dallas. Ni som sett den vet att det "glimmade" om alla där. Och där gick jag i mina en gång vita sneakers, slitna levis jeans, en oversize knallorange tröja och en struligt uppsatt fläta.

Jag kan lätt säga att i finaste utseende duellen så vann hon med hästlengder!!

Men nu sticker jag till skellefteå gott folk, och sedan till ulvön - I'll be back on sunday.

Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0