Boored!

Jag har nu läst aftonbladet sjuttioelva gånger, alla bloggar hundratvå gånger och inte en jävel har uppdaterat, kollat igenom alla mina vänner på facebook typ...det jag försöker säga är att jag har TRÅKIGT!!!

Då jag inte sov en timme ens inatt så tvingade jag mig själv till en power nap förut (jag var inte direkt svårövertalad) men den gjorde mig inte gott. Nej. Jag blev lite såhär halvfunky i kroppen..ni vet då man nyss vaknat kan man känna sig lite strange..och nu så går inte den känslan över. Nåväl.

Just nu spenderar jag pengar som om jag vore Bill Gates elle nåe!! Finns inget stopp, och jag skäms över mig själv...två nya klädesplagg kom hem med mig idag - dock på rea!:) Men i helgen gick det satans så mkt pengar..värt? - jaa..men ändå...

Skulle behöva ge mig ut och få lite luft..men det blåser och det är snart unga mödrar på TV

Guud vad jag är optimistisk idag! Nästan lite Linda Bengtzing varning på mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0