Helgen 6-7/6 2008

Är bland det roligaste, galnaste och härligaste helg jag varit med om!! Det har hänt sååå mkt tok och grejer att jag förstår inte hur man har hunnit med allt??:)

Jag som är den tröttaste av oss alla då vi går ut och ofta vill åka hem vid halv två hamnade på efterfest igår. Haha och vilken jävla efterfest! Såå sjukt...:)

Kl 5 imorse var jag hemma, och det kändes sjukt att gå och lägga sig då solen redan vaknat,..men jag somnade som en stock efter en portion makaronilåda och vaknade för ca en timme sedan. Ser att det är sol och varmt ute, men det finns inte en sportsmössa att jag befinner mig i finvädret idag. Jag ska ligga inne, dricka vatten, knapra alvedon och bara njuta!

Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0