Hjärtgripande

Såg precis avsnittet av cityakuten då Mark Green dör...jag grinade som om det inte fanns någon morgon, så himla sorgset avsnitt. Och det fick mig att tänka..elle har tänkt på det mkt enda sedan i tisdag då jag visste att det var Algots begravning. Jag vet inte hur jag skulle klara av att mista någon i min närhet..bara tanken gör att jag ryser, får hjärteont och känner att jag nästan kvävs av gråten i halsen....Hur skulle jag kunna leva vidare utan alla underbara som jag har nära mig?? Nej. Ingen får lämna mig, INGEN! För vem är man egentligen utan sin familj/vänner?

Måste iallafall visa er bilder från skolavslutning på alla mina blommor. Jag blev så himla rörd då jag stod där bland alla och hade så mkt blommor att jag knappt kunde bära dem! Mina underbara barn...! Shit vad jag känner mig sentimental idag då det var sista dagen på "skolan" för mig..ska ju jobba på fritids hela sommaren, men inge mer skola. Tänk er själva då en av mina elever kommer fram och tar mig i handen och säger: tack Lina för att du har varit min lärare..för att du har varit här sen i höstat och tjatat på mig,jag lovar dig att jag ska börja tro på mig själv nu.  Behöver jag säga att jag fick nästan skynda mig därifrån för att jag blev så rörd?? Visst har det funnits stunder då man har tänkt, fy fan!!! Efter att man har skällt och gormat en hel dag, men man får mkt tillbaka de goda stunderna.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0