Intressant

Ska snart iväg på ett möte och det känns sådär jag har fått för mig att människan ifråga inte gillar mig! Jag har aldrig träffat denna människa, men har dock pratat i telefonen och det gav mig bad vibes....hmm... Hoppas mer än allt att jag har fel!

Vet inte heller vad det är för fel på mig och vad det gäller min sömn!! Drömmer sjuka drömmar och småvaknar hela tiden. Inatt har jag till exempel drömt att jag och Mona Sahlin har delat på en pizza! WHat?! Hur tusan tog hon sig in i mina drömmar? Sen vaknade jag av ett ljud som lät som ett vattenfall typ?? Jaa men då blev jag ju kissnödig.

Nej, bråttom, bråttom!

Kommentarer
Postat av: säändra

hahaha, tänk att du kan få en till botten av ett humör till toppen!! haha delat pizza med sahlin.. inte illa pinkat :D

2008-06-11 @ 00:09:06
Postat av: säändra

hahaha, tänk att du kan få en till botten av ett humör till toppen!! haha delat pizza med sahlin.. inte illa pinkat :D

2008-06-11 @ 00:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0