Jag och Emma körde en helkväll!

Igår så hade jag och Emma en hel dag tillsammans. Det började med shopping på stan, där vi tydligen hade stora spenderarbyxorna på oss. Jag fick med mig hem ett par jeans, ett linne som jag ska ha som klänning, en klocka och slingmedel. Att fixa håret gav jag mig på själv..och herregud varför?? varför lär man sig aldrig att sluta påta på med hemma?? jag var förvisso i panik då jag inte såg klok ut och inte har tid hos carro förrän v. 28. Men vem har sagt att ha uppsatt hår förjämna i en vecka är fel?

Iaf, efter några glas vin här hemma så begav vi oss till BK för att äta. Här kommer bilderna:
 Emma innan maten på BK
 Jag var hungrig som en varg, men lyckades hålla mitt lugn....i typ 30 sek
Emma verkar njuta av maten:)
 Förutom att det brann i munnen då det var sjukt starkt så gjorde jag det med!
 Vi drack helt sjukt goda drinkar!
 Emma posar med sin kolsyrade "spejsade" drink
 Och jag med min ICKE kolsyrade och fruktiga drink

Efter varsin vinare och en drink senare så gav vi upp poseringen och körde på beeing ugly resten av kvällen
     

 Hahaa! Här gjorde vi en speciell min på begären av en kvinna som satt bredvid mig, och efter att hon har knäppt kortet så säger hon till Emma - Det var bara du som var ful! Hahah vi dog av skratt!
Och försökte igen med att vara ful..
 
 Jag pratar med kvinnan som ville att jag skulle para ihop henne med min pappa!!haha
 Emma med sin nya bästis!
 Sista vinglaset fick jag inte i mig, jag tog mig i kragen och for hem i tid! Den starka kryddan i maten påverkade min kropp mer än jag kunnat anat då jag just nu har värre läppar än Angelina Jolie! Puss-sugen nån?Jag lovar att jag är grym idag.


Kommentarer
Postat av: Elkan

haha for hem i tid ?? Kl 01 när du ringde verkade du inte ha några planer på att åka hem iaf :D

2008-06-28 @ 12:45:02
URL: http://elkaljunga.blogg.se/
Postat av: emma

alltså nu dog jag..sitter här helt själv på jobbet & dööör av skratt!

2008-06-28 @ 15:38:02
Postat av: kattis

emmas bästis är min låtsasmamma Mona! hahahaha

2008-06-30 @ 12:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0