Strange feeling

Jag mår funky. Vet inte varför men jag gör det. om det beror på mina kalasfyllor i helgen då jag babblade på tok för mycket skit eller om det beror på andra grejer vet jag inte men funky mår jag...

Tvättat röda faran idag..och vet ni. Jag har haft en stor jävla måsskit på en sidan - den gick inte att få bort!! Så jag har nu bytt namn på lill hondan till fläcken..elle kanske skiten?

Roligaste som hänt idag var nyss då jag öppnade ett mejl från syrran där man skulle kolla på en rödfläck i ca 15 sekunder för att man skulle förstå koderna runt omkring, vad dyker upp? Jo en fet röv som fes! hhahah såå funny:)

Nu -försök till att sova, öppning imorn..måtte jag vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0