Andra ögon

Det blev en spontan vinpimplar kväll igår. Hade ju bestämt sedan förra veckan att helgen skulle bli vit, vit, vit! Men så blev det inte. Ligger i soffan vid 18 tiden och inser att jag kommer ha det sjukt tråkigt...visste ju att elkan precis kommit hem från sthlm att hon ville nog inte gå ut, och sandra vare inte ens lönt att fråga:) Iaf så pratar jag med emma som är helt klart på, så vi bestämmer en utgång. Det går 10 min så ringer elkan och säger att hon vill ut! såå jaa...efter en helt sjuk taxibeställning och böghistorier med chaffisen så kom vi till emma och kvällen kunde börja!. Vi shottade tequila och sågade melodifestivaldeltagare - en helt lovely kväll med andra ord!

Utgången blev dock inte som tänkt och det blev en tidig hemgång och och rostade mackor med vitlöksost innan sömnen slog omkull mig.

Suma sumarum:
Kvällen var rolig och jag ser framemot nästa utgång:) Och det var/är otroligt skönt att få se på en person med helt andra ögon än jag tidigare gjort. Jag har varit blind länge, och det känns underbart att äntligen kunna få se igen.

Kommentarer
Postat av: emma

Och nästa utgång blir med mej nästa lördag!! jag längtar!!

2008-03-16 @ 17:46:28
URL: http://ewestlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0