Dåligt.

Jag mår sjukt dåligt just nu!! Jag är förkyld som ingen annan...detta verkar inte gå över! Och sen så håller jag på att vända ut och in på mig själv just nu.....jag är så jävla psykist rubbad att jag egentligen borde dra täcket över huvudet och inte titta fram förrän jag har fått lite vett i kroppen!

Ibland önskar jag att alla visste hur rubbad jag är så dem kan förstå att jag beter mig på vissa sätt..men samtidigt..visste alla hur fucked up jag är på det känslomässiga planet skulle nog inte en kotte vilja umgås med mig!

Så nu sitter jag här med ett kilo snor i näsan och tryck över bröstet (samvete är ett annat ord) och hungrig..fastän jag åt för bara en timme sen - godis behövs!

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0