Hola amigos!

Jag har nu återigen en dator! Efter mycket om och men..!!

Men nu till nått otroligt! Har ju som sagt vunnit en auktion på tradera för ca 3 veckor sedan, men inte fått varan. Visste ju att säljaren for utomlands direkt då han fått pengarna av mig så att kontakta honom har lixom känts lite lönlöst... Dock kontaktade jag han i förrgår och berättade att jag inte fått min vara...men han sa att han skickat den. Jag upptäcker att jag glömt ändra min adress på tradera! SMART LINA!!!! Iaf så var (är) jag säker på att jag har eftersändning..men ingen vara har ju kommit. Jag ringer posten som skickar mig till sundsvall som skickar mig till umeå som skickar mig till min brevbärare på tvistevägen (Han sa att han kom ihåg mig! hahah!! Jag var den "glada blonda tjejen" hahah!!) Iaf så säger han att han inte har fått nå brev med mitt namn på och skickar mig vidare till Kiruna där all post som inte är rätt hamnar. Jag ringer dit....fel nummer! Söker efter rätt nummer på hitta.se..neeee...finns inget. suck. Blir uppringd av ett umeå nummer? Det är Peder - brevbäraren, som har hittat mitt brev!!! Det kommer till mig imorgon!

Så dagens klapp går helt klart till brevbäraren Peder på tvistevägen som blev min ängel idag!:)

Nu: Fix.

 Jag har dator igen!!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh en liten turdag för Lina Andersson. Starkt! ;) Vilken fin design också.

2008-03-27 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0