Kalas

Japp då är man nyhemkommen från emma där man blitt bjuden på födelsedagskalas! Marängsvisch bjöds det på, och jag tog två omgångar...WHY?!?! Är egentligen ingen viktnojje människa men nu får det faan i mig vara nog! Jag rullar ju till jobbet nu mera.... funderar starkt på om jag skulle lägga ut min vikt här på bloggen och min målvikt..för om jag gör det så kan jag ju inte misslyckas för jag vill ju inte bli en looser i alla mina läsares ögonen....meeeeen...att berätta för alla om vågen ryker och skriker att man ska kliva av eller inte känns väl sådär...tror jag behåller den hemlig...ett tag till iaf.

Nu ska jag dock hoppa i sängen...jag har skjutit på mina sov tider rejält på slutet vilket jag INTE gillar på mornarna...!!

Sleep tight and be nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0