Lurad?

Jaa..jag vet inte riktigt ifall jag har blivit lurad på min auktion på tradera som jag tjatat så om.... Har haft en hel del mailkontakt med säljaren då jag tappade mitt kontokort vilket ledde till att jag spärrade det, vilket i sin tur betydde att det blev lite halv svårt att betala mina grejer...men! Syrran blev räddaren i nöden och löste pengabiten med ett litet lån tillsvidare. Nu till saken är att mina grejer har fortfarande inte kommit och säljaren har ju berättat för mig att han elle hon elle vad det nu är ska åka utomlands imorgon... JAG ÄR OROLIG!! Jag känner mig blåst... ska inte döma riktigt ännu..men har jag inte fått nått imorn så kan jag betrakta mig som ett internetbluff offer.

Nu ska jag:
Tvätta ansiktet
Borsta tänderna
Klä av mig kläderna
Lägga mig i sängen
Ta nässpray (kan någon döda mina bakterier?)
Läsa lite
Sova

ps. jag HATAR fråga olle...martin björk är bland de töntigaste människor jag sett, och olle...jaa olle han är bara helt enkelt jätte äcklig.ds.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men fick du inte säljarens telefon nr i vinnarmailet från tradera. Det SKA stå där tillsammans med säljarens adress och allting. Ring eller skicka ett sms och kolla.

2008-03-12 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0